miercuri, 30 ianuarie 2013



   VIATA ,INTRE A VISA SI TRAI ASA CUM VINE !!!


    Nu doream sa povestesc nimic din viata ,mea ,am incercat sa pastrez un pic de distanta intre
ce inseamna pentru mine viata publica si restul.Nu cred ca punand pe taraba viata mea cu bune 
si cu rele ,am sa obtin ceva in plus.Sa fie foarte clar,nu sunt ,,fitzoasa,, nu doresc sa par ce nu 
sunt ,si tocmai de aceea cred ca aceste clarificari sunt necesare .Sa zicem ca azi si acum in 
sectiunea ,,de toate pentru toti ,, a venit momentul meu.
     Vreau sa va anunt pe toti cei care aveati dubii ,ca am trait pina acum la nivel forte ca si viteza
de propagare a evenimentelor a fost la fel ,ca mi-am imaginat si am creat atatea visuri ,ca am avut
 curaj sa daram munti,ca m-am ridicat mereu mai sus prin fortele proprii ,ca SUNT o femeie
 puternica si ca atunci cand,,iubesc,, nu o fac decat la 98%,perfectiunea nu o atinge nimeni 
 niciodata.
    Sunt cea mai neconformista persoana,si mi-as dori ca macar jumatate din cei care m-au 
judecat gresit ,voit sau doar ca sa ma faca sa reactionez sa aiba macar jumate din puterea mea 
de reactie  atunci cand trebuie sa ajute pe cineva sau sa se ridice de jos dupa fiecare lovitura 
a vieti.Se spuune  ca trebuie sa fi fericit cu ce ai ,sunt fericita cu ce am ,nu imi doresc si nu mi-
am dorit niciodata munti de bani decat intr-un singur scop ,sa pot face cu ei ceva pentru cei
 mai napastuiti ca mine,Am impartit de toate ,bani,cadouri,vise,speranta ,intelegere de tot ce a
 fost nevoie in acel moment.Nu stiu cati ar avea puterea sa rada ,acum si aici cum o fac eu ,
 in fiecare zi.Da cu ajutorul multor oameni am redevenit o persoana   mai buna decat am fost
 Nu a trebuit sa invat sa fiu fericita ,pe mine ma face fericita un
 zambet de copil,sau o floare ,sau faptul ca am putut sa ajut pe cineva chiar si cu un sfat cu o
 vorba buna.Eu sunt o persoana fericita care a trait in toata viata ei intens.Asa cum inseamna
o viata cu suisuri si cu coborasuri .Am urcat sus contruindu-mi o cariera ,am schimbat macazul
imbratisand orice meserie mi-a oferit libertatea de a-mi creste copilul de la 6 ani de una singura.
 Am fost un om ocupat dar el pentru mine a fost universul...NU mi-am dorit sa ii lipsesca nimic.
 Am muncit pe branci,am castigat si am pierdut,am talentul sa vad in tot raul un lucru bun si
 mereu am luat-o de la capat.Ultimi 2 ani au fost cei mai grei din viata mea ,uni ma suspecatau
 de orgoliu,poate dar am vrut sa imi demonstrez mie ca POT,si ca asa cum pot eu pot toti sa
 realizeze ce isi doresc.Dar viata e grea pentru toti si unele alegeri te fac sa pierzi cate ceva
 din tot ce ai construit in ani.Adevarat nimic nu dureaza vesnic si nu poate fi de neinlocuit ,dar
 nu poti sa fi un om care sa nu gandesca si sa nu traga invataminte din trecut.
  Se tot vehiculeaza ca trebuie sa sti sa pierzi ,poate ca nici unul dintre voi nu a invatat ca
mine sa stie sa piarda asa cum a invatat ca daca iti doresti si cel mai avangardist vis devine
realiatate.Acum dupa cum se vede gandesc asa ,uni din adevarati prieteni mi-au spus ,ce ai
sa te faci atunci cand nu vei mai avea nimic deoferit (material),atunci am sa ofer un zambet
intelegere,o mana intinsa de sprijin,la nevoie am sa impart si ultima felie de paine pe care as
avea-o.Daca vei reusi sa ma ai prieten ,vei vedea ce ar trebui sa ofere prieteni cu adevarat.
  Stiu ca oricum o spun,vor fi alti care ma vor condamna ,am ajuns la faza ca nu ma mai
intereseaza .Situatia economica prin care trecem toti,alegerile proaste pe care le-am facut
eu sau poate mai bine spus conjuctura vremurilor combinata cu unele alegeri m-au adus
acum si aici sa am nevoie urgenta de ajutor .Tot ce am cladit ,am cladit cu mintea si cu
mainile mele si chiar daca as pierde tot nu ar fi nimic ,doar ca nu pot sa imi permit sa stau
cu mainile in san ca si cum nu ar fi nimic de facut .Am gasit intelegere ,am fost tratata cu
respect,dar au fost si alti care au profitat de bunatatea mea ,zdruncinindu-mi increderea in
oameni,chiar si asa dupa un timp am facut aceleasi greseli ,am ajutat doar asa pt ca am
vrut si au fost oameni care in numele oportunismului pe sistemul ,,lasa ca ea se descurca,,au
luat cat au putut.Treaba asta doare cel mai tare cand iti e inselata inrederea pe care o
oferi fara a cere nimic in schimb.Sunt cea mai volubila persoana stiu sa rad si sa glumesc
la momentul potrivit si la locul potrivit.In relatiile profesionale ma gandesc ca trebuie in
primul rand seriozitate si respect ....si mai apoi e timp si de deschidere .Nu cred ca viata
personala a nimanui este de aruncat pe taraba si luata la bani marunti ,nimeni nu merita
asta .Asa ca din respect fata de mine si fata de restul persoanelor ca si mine va spun
doar atat ,iubirea e pentru mine un sentiment care il stiu oferi in fiecare moment ,asa sunt
construita sa ofer intelegere buna dispozitie si senzatia aia de siguranta .Desigur ca ultimi
ani mi-au intarit si mie ideea ca cea mai buna multumire sufleteasca vine atunci cand faci
pace cu tine insuti!Am fost administrator,contabil,tehnicean ahitect ,desenator tehnic,
manager ,mama cu dubla norma ,si prieten pentru toti care au avut nevoie .Despre cate am
 facut pentru alti prefer sa nu ma exprim ,vreau sa ramana intre mine si ei . Lucrurile astea
se fac pentru ca vrei si pentru ca simti.Despre planurile de viitor,vor fi asa!
 Trebuie sa imi gasesc repede un post pentru cea ce stiu eu,sau sunt deschisa si la nou ,
totul e sa stiu clar despre ce e vorba .Am multe pasiuni care pot deveni o sursa de venit.
Muzica si fotografia ,turismul de exemplu.In plus am inceput sa ma descurc binisor si in
 modul online .
 De scris cu siguranta voi scrie ,pentru ca imi face bine ,si intamplarile mele si ale altora
din trecut pot sa ii ajute pe  cei de azi sa greseasca mai putin luand viata asa cum vine.
 Doresc sa fiu loiala celor care au avut incredere in mine,am inteles ca unele ,,jocuri ,,au
 fost jucate pentru a-mi cunoaste reactiile,dar au fost si alti care au profitat ca sa castige
pariuri sau pur si simplu faima lui,,vezi ti-am spus eu,,Nu cred ca cineva e perfect si celor
care au pretentia ca sunt atat de atotcunascatori inclusiv al propriului univers le spun ca
viata e complexa ,si chiar daca sti sa fi cel mai fericit om si sa o primesti asa cum e ai parte
de unele surprize ...Am sa continui sa ofer consultanta ,am sa fiu o bllogarita modesta am sa
fac planuri de afaceri ,si am sa fac planurile de infintare a 2 culturi si a unui magazin .
Vom reface magazinul on line de vinuri,si rearanja site-ul societati .
Cu cei tineri voi avea mereu  o colaborare stransa ,eu reusind sa le inteleg felul de a fi.
Zilele trecute am nascocit un plan de afaceri impreuna cu niste liceieni.
 In  echipa mea e loc pentru oricine ,totul e sa vedem ce putem face impreuna .
Cat despre consilieri ,aici am sa va rog sa va manifestati increderea si dorinta de a ma
avea sub coching.Am invatat si voi invata continuu,incercand sa fac cat pot doar ca
de data asta imi voi construi si o viata personala :)!!!
 Proiectele mele de suflet sunt o ceainarie /cafeterie ,o casa pt persoane varstice sau o
 gradinita .Pentru asta e nevoie de bani si vor  ramane in planul 2 dar nu renunt la ele .
 Am o rugaminte pentru toti care aveti oferte sau pot sa va ofer la randul meu ajutor
 va rog sa imi trimite-ti ofertele care ma privesc pe mine ca mesaj privat ,sau online
 pe pagina de facebook am avut atatea duplicate ,ca nu mai stiu ce si de unde sa le iau.
 Va rog sa ma crede-ti ca nu mai am timpul necesar sa ma mai ,,joc,, cautand si
 incercand sa gasesc dedesubturile .Va multumesc din tot sufletul tuturor si va doresc
 sa aveti parte de cat mai multa sanatate si zile limpezi si linistite pline de zambete .
  Din dorinta de a gasi o solutie alti au incercat sa prinda fel si fel de oferte care imi
 erau adresate ,dar e alegerea lor ,poate vor fi mai buni ca mine,si cu siguranta eu
  voi fi in mai mare castig ca ei ,dupa toate astea nu poate urma decat BINE ....

Un comentariu:

  1. dacă aveți neînțelegere în relația dvs. sau dacă soțul sau soția au plecat de acasă fără un motiv întemeiat sau doar au spus că nu mai sunt interesați de relație, dar le doriți înapoi în viață, puteți contacta un caster vrăjitor numit Dr. Ajayi pentru o rapiditate soluție pentru că m-a ajutat să-mi revin omul după 9 luni de separare de el cu puterea transmisă de strămoșii săi. puteți ajunge la caseta de vraie Dr. Ajayi pe whatsApp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com pentru orice fel de vraja la care vă puteți gândi

    RăspundețiȘtergere