vineri, 18 ianuarie 2013


  AMINTIRE CU CASTELUL DIN POVESTI




 Tu ce faci atunci cand ti-e
             DOR?
Acum imi  e dor de munte ,
 mi-e dor de ,,poveste,,si vreau
 sa ma regasesc linga amintirile
 cu ROMANIA MEA ..
 Nu am ratacit prin  lume prea
 mult dar ,la intoarcere m-am
simtit ACASA.Romania suntem
noi cu bune si cu rele ,cu greselile
 sicu golurile noastre .Poate ca
 va mai dura mult sa ne schimbam ,
dar fara doar si poate ,avem si calitati pe care uni  nu vor sa le vada ori nu au reusit sa  ne
cunoasca. Romania mea, e o tara frumoasa ,avem de  toate si mare si munte si campie
 si Delta si dealuri si fluvii.Ce nu avem oare...interesul  ca sa transformam asta in ,,bani,,
 in turism bine facut care sa atraga cat mai multa lume ,sa  vina sa ne  cunoasca pe noi
 cei care facem ca Romania sa fie mai frumoasa si mai atragatoare ...
  Sti ,inainte sa vad Valea Prahovei ,am vazut Alpi in Italia .Am ramas atunci placut
surprinsa si fara lipsa de patriotism pot sa afirm ca intre frumusetea Alpilor si cea
a Carpatilor nu e mare diferenta .Italieni au viaducte bine facute care trec munti
dintr-o parte in alta si cu singuranta au sosele si hoteluri cu muscate la ferestre ...dar
noi avem ospitalitate si simplitate ,avem multe de oferit si cand ajungi pe aici iti mai
schimbi ideea ca Romania inseamna doar tigani .
  Eu m-am nascut aproape de Apuseni ,si mie imi par cei mai blanzi munti ,acum avem
si mai multe partii si avem si statiuni unde am putea sa ne ingropam dorul de munte ,dar
noua ne-a fost dor de noi cuceriri ,si ne-am strans asa aprox.12-15 ,care am purces spre
Valea Prahovei.Am incercat sa gasim timp,pentru o excursie cu iz de turism si distractie.
 Sti, se tot vorbeste de conflictul intre generati,eu sunt de parere ca DACA VREI POTI.
De organizat iesirile astea le-am organizat eu si au devenit un ,,obicei,,Sincera sa fiu au
fost multi care au venit an de an ,noi am schimbat denumirea lui Ianuarie in ,,trebuie sa
fie Sinaia :),,.Copii astia si noi ne-am demonstrat ca diferentele de varsta ,de mentalitati
sunt nimic pe linga dorinta de a ne simti bine si a fura tot ce se poate de la o excursie
linga castelul din povesti.Au fost  4 ani de Sinaia si am ramas TOTI fara exceptie
cu amintiri frumoase :):):)Gandeste-te, faceam 600 Km sa fim toti impreuna ,inchiriam
o cabana si traiam bucuria ierni .Am urcat cu toti la cota 2000 si i-am admirat pe cei
care schiau sau se dadeau cu placa .Ne-am batut cu zapada si am privit pana hat
departe la varfurile care aveau
 caciuli de zapada ....
 Am fosti atrasi de tot ce se
 putea  vizita,dar atunci cand
am vazut  PELESUL am avut
o bucurie aparte .Gasisem
castelul din povesti si eram
fericita .Sti cu siguranta deja
ca iubesc   toate anotimpurile
dar  imi place in mod deosebit
IARNA,imi place sa aud focul
arzand in soba ,sa imi scartie
zapada sub picior ,sa ma
joc cu bulgari ..
Parca albul zapezi acopera tot si te
indeamna sa uiti de pata de cotidian
devine totul ALB si IMACULAT.
Pe drum cu siguranta am trecut prin alte experiente am vazut Brasovul si Azuga sau Predealul                
sunt nemaipomenite ,dar mie imi pare ca SINAIA e ,,perla ,,Vai Prahovei poate ca  din cauza                            PELESULUI.              



Castelul Peles a fost declarat muzeu la 1953 si este cel mai vizitat muzeu din Romania ,a fost resedinta       
de vara a regelui Carol I fiind construit intre ani 1873-1914 pe linga acesta a mai fost construit si PELISORUL
a fost resedinta de vara a regelui Ferdinand si a reginei Maria fiind chiar decorat de aceasta .     
Vezi tu avem in tara asta atea lucruri si locuri de aratat ca nu te-ai putea plictisi de explicat ani intregi     
  de aici in colo. Voi iubi de aici inainte SINAIA pentru frumusetea ei,pentru lucrurile care le ascunde      
pentru amintirile pe care ni le-am cladit o mana de oameni de varste diferite dar toti aveam aceleasi     
pasiuni ,muzica buna ,drumetia si prietenia .Vezi nu tine de varsta sa fi tolerant sa respecti pasiunile si     
libertatea fiecaruia .Am reusit ca din 12 persoane sa facem o mare familie care ,,iubeau,, sa se faca     

IANUARIE ca sa poata evada aproape de taramul zapezi si al povestilor .
VA MULTUMESC TUTUROR PENTRU TOT CE AM TRAIT IMPREUNA 
:):)TE IUBESC ROMANIA MEA :):)    
O ZI FAINA CU LUCRURI MINUNATE IN INIMA SI IN GAND,NU UITA 
SA ZAMBESTI :)