miercuri, 2 ianuarie 2013

Vise,o imagine,amintiri...



02.01.2013


 Gata ,am hotarat .......
 Am inceput sa imi confecionez vise si  dorinte ......Anul asta va fi anul vreau si       trebuie.....
 Ieri sau alaltaieri citeam o fraza care mi-a placut ,,si banalul este cateodata complex,,
 Cand sti ce e in spatele banalului ,atunci da poti sa afirmi asta .....poate ca ,,banalul,,
ascunde mai mult decat o reprezentatie plina de ,,lumina,,In fond ce iti aduce multumire de spune lumea sau simti la momentul dat ....Care e calea ?Depinde de fiecare ca individ de cum vede un,,lucru,, ce deschidere are despre o idee sau alta ,si cel mai bine ar fi sa se ghideze cu curaj in explorare ,dar alegerile trebuie sa fie cele care ii vor lasa sufletul linistit ,ca imaginea la care te-am facut partas  :)
 Va vine sau nu sa credeti poza asta are o istorioara draguta..Intr-o vizita in Italia ,prieteni mei
m-au dus sa vizitez o localiate pe malul raului ADDA ...Canalul e un fel de decantor a apelor dupa
trecerea lor printre filtre era de o claritate care iti lua ochi...Am umblat prin padure,a fost superb sa
facem promenada si pe linga frumusetea asta de loc ,fiind Duminica am intrat si in Biserica...
 Mesa incepuse ,iar preotul ne privea cu un repros edificator ,ca sa salvez oarecum situatia am vrut sa
o stergem ,englezeste ....S-a intors toata multimea spre noi ,cautam o ,,iesire ,, onorabila din situatie ..
si am scos aparatul foto din buzunar si intr-o engleza corecta am ingaimat ,,Sorry for disturbing, you
have a beautiful curch ,may i make a picture ?,,Preotul s-a oprit brusc din ,,blagoslovirea,,noastra in
italiana cu un zambet de 10 puncte a zis ,,Si ,si prego!,,In 3 min am iesit din biserica multumind
frumos pentru intelegere ;).Prieteni mei italieni get beget au asteptat sa iesim afara ca sa poata rade
in voie ...Adevarul e ca biserica era frumoasa ,si oameni erau patrunsi de evlavie ,doar noi le stricasem fara sa vrem randuiala ....meritau sa vada ca biserica lor antica si bine intretinuta era  apreciata ...Ma tot intreb daca le vorbeam in romana ,cum mi-ar fi raspuns ,pentru ca si acolo in
fata biserici cu un pahar de plastic ,,cineva ,, de pe meleagurile mele cerea ,,carita,,.
  Nici macar asta nu mi-a stricat frumusetea zilei,am trecut pe linga conationala mea si intr-o limba
de roman neaos i-am spus ,,Decat sa te ,,vinzi,, asa mai bine ai pleca acasa,, ....
S-a uitat la mine si cu un glas soptit mi-a spus ,,Luna asta mai am de strans 100E sa ii dau pentru bilet
m-a ajutat cineva ,si nu pot sa plec pina nu ma achit de datorie ,nu se cade ,,
De la noi a primit 50 E ,sper ca a reusit sa ajunga acasa .....intr-o batista pastrat cu grija avea biletul
de intorcere pe 29 Decembrie ....Mi-a parut rau ca nu i-am luat numele sa vad ce face si cum mai e.
Da acuma stau si ma gandesc ,cati dintre noi intr-o situatie data am reusi sa coboram asa de jos
doar pentru a ne plati datoriile ,pentru ca  nu se cade sa fugi lasand totul neterminat in urma .....
 In urma cu ceva ani am adus acasa niste cunostinte si crede-ma acum sunt mai bucuroasa pt cei
50 de Euro pe care i-am dat ca si ,,carita,, ,cei carora le-am platit drumul catre casa ,,au cam uitat,,
cum s-au intors ...orice fapta buna ,nu ramane nepedepsita :).Si atunci prefer sa fiu o banala
necunoscuta in lumea asta mare ,care din cand in cand mai primeste cate o lectie de viata ...pentru
binele facut ...Acum nu mai impart bani,dau doar zambete si ganduri bune si cate o fotografie cu o
,,poveste,, agatata de ea .....:)Zambesc ,azi a iesit soarele ,am inceput un an nou ,cu ganduri BUNE!
 Am scris povestioara asta ,doar pentru a arata ca a ,,darui,, nu are intodeauna in ,,spate ,, si nevoia de
a primi ceva in schimb.
Un an plin de sanatate  ganduri bune si multe zambete ,seninatate in privire si liniste in suflet !!!

Cu drag Moni!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu