vineri, 4 ianuarie 2013

Ce tie nu iti place ,altuia nu-i face ....DACA VREI POTI



Salutare ...
Va zambesc din departare :))....e si normal anul asta voi zambi cat de des pot ,adica
zilnic ...o sa zice-ti ,iar a iesit soarele si e cu gura pina la urechi....neeeee ,nu-i asta e
doar faptul ca vreau sa imi fie BINE..
 Nu mai vreau sa cad in extrema ,pesimismului sti cum e te saturi de un OM, sa ii tot
 ninga si sa ii ploua,mai trist e cand te saturi tu de tine de cat de ,,aiurea,, stai cu
 sentimentul de BINE...
 Cu ceva timp in urma cautam FERICIREA ,apoi mi-am dat seama ca incercam sa gasim
 fericirea ca pe un loc sau un obiect ,dar ar trebui sa o cautam mai intai in NOI...sa ne
obisnuim cu  tot ce ne inconjoara ,cu lucruri inevitabile care se intampla si pe care oricum
 ar fi nu le vom putea schima sau intelege in totalitate ,eu le-as numi ,,evenimente inevitabile neintelese,, astea sunt categoria cel mai greu de dus...noi ca oameni vrem sa avem controlul
 si atunci cand nu mai depinde de noi e frustrant sa trebuiasca doar sa accepti .....si atat...
 Ieri a murit un ,,ARTIST,, un om a carui filme ne-au incantat copilaria si tineretea ,filme
 istorice filme mari,filme cu farmec ne-au facut pe toti sa uitam cum traiam ,ce aveam voie si
ce  nu ..a fost un OM ca noi toti ,dar a fost un ,,magician ,, care ne-a schimbat cate o bucatica
din  cotidian,atunci cand l-am vazut ,in interviuri ,filme cam in tot ce a aparut ...
Oare de ce atunci cand cineva ,,pleaca,,dintre noi ,ne apuca pe cate uni asa un dor si
 o stiinta de a fi ,,CRITICI,, in tot si in toate..
 Poate ca mie nu imi place ceva din ce a facut unul sau altul ,dar nu se cade sa critic ,sti de ce?
 Pentru ca nimeni nu e perfect ,am gresit si eu dar destul de rar,am incercat daca aveam de
spus sa  le spun in fata simplu si la obiect ....am suparat pe multi STIU ,dar cred ca e
 mai bine asa ... Ma gandesc ca in urma noastra raman o suma de fapte si atunci ar fi mai
 bine ca despre cei plecati  sa vorbim numai de bine ...sa ne amintim de tot ce au lasat
 frumos in urma lor...
.Cu plecaciune eu  un simplu muritor ii spun drum lin spre stele Domnului Sergiu Nicolaescu ,
si  multumesc pt toate  clipele frumoase daruite noua tuturor...
  A mai e o chestie care mie nu imi place ,sa ascult pe la usi ,sau sa ma uit pe vizor sa vad
 cand unde ,cum si ce fac alti...Ma tot intreb astia care cu asta se ocupa ,au timp berechet
sa se planga dar si sa vada de viata celorlati ,in loc sa si-o organizeze mai simplu pe a lor...
 Mai trist e atunci cand ce auzi pe la usi sau ,,crezi,, ca se intampla  dincolo de ele ,pleci sa
 le livrezi ca un adevarat postas ,,altora,,.Adevarat mai scapi cate ceva pe linga ,dar nu mi s-a
intamplat sa o fac din dorinta de a ,,peria,,sau ,,discredita,, pe cineva ,a fost pur si simplu o
scapare ...cred ca ar trebui sa facem exerciti de VOINTA in a nu mai pune etichete ....pe
principiul ce tie nu iti place altuia nu-i face .....
  Vointa se gaseste destula in noi,daca vrei poti sa inveti o limba straina....poti sa te mai si
controlezi ...pe cuvant ca daca vrei poti :).Poti orice ,dar trebuie sa vrei !!Sa iubesti,sa fi
un om mai bun,sa iti pese de cei din jurul tau,adevarat poti sa ii urasti pe cei care iti fac rau
da oare ........merita ??Cum ar fi mai bine ,sa invatam pentru noi cum sa fim mai buni ,si sa
platim rautatea cu ignoranta!Nu sunt atotstiutoare ,dar cu siguranta stiu ca nu imi plac niste
lucruri asa ca am sa incerc sa nu le aplic altora !!!!Cred ca asa ar trebui sa gandim toti !!
 Apropo am o line de NET ,,beton,, incarca la 5 min un mail,vroiam sa spun ca  as fi incheiat
cu melodia de la HOLGRAF ..,,.Fara ea'' o melodie din coloana sonora ...al unui alt film regizat
 de Sergiu Nicolaescu .....dar nu pot.....
 O zi cum vi-o doriti !!!Dar nu uitati sa zambiti !!Daca nu aveti cui,treceti la oglinda !!:):):)

http://youtu.be/YuhErycxiBk


PS.........cel mai bun exemplu cu ,,daca vrei poti ,,:)) am postat si melodia (SAC),multumesc
RDS .......netul de pe stick e de ,,poveste,,



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu