vineri, 11 ianuarie 2013


AM GANDIT AZI CU ZAMBETUL PE FATA....:)

Hai nu fiti suparati pe mine ,am avut o zi plina de ,,zambete,, un pic pigmentata cu
niste ,,vorbulite,, de alea pe care o LADY le tine pentru ea ,dar eu sunt doar o
combinatie ....nu tind spre titlul de noblete .Da stiu am lipsit vreo 2 zile ,ce sa zic
pe ansamblu viata si-a reluat cursul .....si imi prieste ,mai mult nu mai spun.
Imi e tolba plina de ,,probleme,, si chiar daca azi am inceput cu entuziasm am
reusit sa o termin la fel cu zambetul pe buze ,cuvintelele deocheate era pentru
fax,telefon,pc,internet alea alea ,necuvantatoarele mele,, colege,, de birou..
Mi-a placut azi pe cuvant ,maine o iau de la inceput cu buna dimineata ...
Imi pare rau ca nu am ajuns sa imi fac plimbarea de seara ....da nu-i nimic
de LUNI ma duc la sala,in ritmul in care pasesc eu ,e risc maxim de
accidente asa ca trebuie sa ma feresc...Mi-ar place undeva la munte ,la
zapada ,in alti ani acum ne pregateam de excursie ,Sinaia ne-a fost gazda si
pe cuvant de onoare ne-am simtit minunat ...am realizat ca a fost bine ca nu
am fugit de iesirile alea ...sti cum e fiecare lucru la momentul lui :) atata
lucru am invatat si eu ...Azi cineva a spus ca in dragoste orgoliul nu exista ..
Just ,atunci cand iubesti incerci sa faci sa mearga ,dar atunci cand ceva nu
merge nu tine intodeuna de orgoliu ...cel putin eu cred ca fiecare din noi
are felul lui de a iubi,are asteptari si idealuri ...nu suntem toti la fel ....
Hai ca nu intram adanc in problema asta ,acum trebuie sa va povestesc
ca,, merg alert,,  aproximativ 5 km pe zi,pap multe mere si mai putina paine
,am sa vad cum imi voi organiza meniul de maine ...Sti sunt o capatanoasa ,
asa am fost cand am fost acolo jos in ,,convalescenta,,asa sunt eu cand
functionez bine .....
Sincera sa fiu nu ma asteptam sa ma simt asa de bine am fost 3 zile consecutiv ,
pe trasee diferite ,si parca e din ce in ce mai bine :)..A nins si pe jos e cam
periculos dar maine am sa ma plimb din nou .....am facut si eu ceva poze
am sa le postez....Sincer din tot sufletul ma bucur ca sunt ,,aici,, acum.....
Nu sunt toate ,,roz,, dar incepe sa se coloreze in culori ma deschise cu
tenta argintie ...Acum iti spun un secret ........mi-e bine mult mai bine si imi
vine sa strig MULTUMESC de undeva de sus ca sa se auda ecoul pina
departe :)Sti in plimbarile astea am realizat ca orasul meu e unul frumos cu
nimic mai prejos ca altele la cativa km .mai incolo :).
Sus voi posta 1poza de la Sinaia i,am plecat odata de acasa si cand am ajuns
 acolo a inceput sa ninga ,te las pe tine savezi ceminunatie de poza a iesit .....
.e plin de izul unei povesti frumoase ...si a fosto poveste frumoasa ....:)
Celelate 2 sunt din parcul MUZEULUI unde cladirea
care candva a fost ,,muzeu,, e o cladire de pe la 1700 si ca un aspect interesant
are cate o ferestra pentru fiecare ZI din an....inchipuieti ca ai schimba camera
in fiecare zi ........In aceiasi curte mai e si Biserica si ea veche ,unde exista o
orga la care se tin concerte din cand in cand....furati de toate problemele
cotidiene uitam de multe ori sa mai privim pe lateral si sa ne bucuram de ce ne
inconjoara de frumusete ...,am invatat si asta ,sa ma uit in jur :)
Noapte linistita si o zi cu zambete multe maine :):):).......


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu