joi, 3 ianuarie 2013

My way ..........:):):)


  Azi a fost o zi pe ansamblu buna ...se misca ceva spre bine,defapt e adevarat ca tonul face
muzica ...Am inceput anul cu surprize ,dupa ce mi-am revenit cat de cat ,,antibioticele,, isi
vor face efectul,voi putea sa fiu gata sa beau si un vin fiert ,azi aveam chef de aroma unei
cani ,cu tot dichisul :),ei da nu-i nimic va fi bine si in weekend .
  Surprizele fac ,,bine,, in final chiar daca in prima instanta te lovesc ,razant lasindu-te fara
replica ....deci pe Sambata va invit la un vin fiert ...
  Toata viata ,,visam,, si ne inconjuram de frumusetea lor ,dar de foarte multe ori ceva ne
intoarce din drum si nu le putem transforma in realitate ....
  Nu sunt o ,,novice ,,in a-mi construi singura visele ...deci stiu cam de unde sa le apuc ,am
obtinut si o finantare pentru un start up,tot singura ,am facut un internet cafe ,asta a iesit
locatia pentru o cafenea sau o ceainarie ,era prea ,,nepretentioasa ,,Puteam sa transform
o casa veche dintr-un centru de oras ,unde ar fi iesit o cafenea cu ,,staif,, nu mare ,cocheta
gen ,sa te invit la un ceai si la o poveste ....ceva mai altfel ,mai aproape de notiunea de
,,acasa ,, da cred ca ati inteles deja .....am facut planurile si proprietarul nu a vrut sa suporte
nici o cheltuiala asa ca .......am planul facut si daca am sa gasesc locatia ,se va naste si
ceainaria ..Imi vine sa rad ,pe cand in toata lumea asta se ,,punea ,, de o criza eu ma luptam
cu uni pentru un spatiu in care sa facem o casa de batrani ...era perfecta si statea de vreo 2
ani nefolosita ,am facut valuri m-am batut cu autoritatile au fost si articole prin ziare si
toate astea s-au finalizat cu un control de la ,,finante,, pe cabinetul meu de contabilitate ...
Nu mi-a fost frica se lupt dar am ,,invatat,,ca oricum ar fi cand nu esti cel care faci jocurile
trebuie sa accepti ca oricat de ,,motivat,, si ,,binevoitor,, ai fi alti isi urmaresc scopurile
prin orice mijloc ...:))Si eu as fi luptat pentru o chirie se 150 RON pentru 600m patrati,
pe 10 ani,chiar daca licitatia a fost facuta pt imobil care nu a intrat in posesia licitatorului
decat la 6 luni de la ,,adjudecare ,,!!Si ca un facut acel imobil a fost reconditionat din
bani administratiei ca de asa era prevazut in contract ....Intr-o singura fraza ,,Romania e
tara tuturor posibilitatilor ,,Mai ar fi multe de spus dar fiindca te apuca o sila cate odata
sa nu mai faci nimic ....vrand nevrand  daca situatia o cere trebuie sa merg ,,deocamdata ,,
doar deocamdata, retineti ,pe proiecte mai mici care sa imi de-a ,,timp,, sa concretizez
,,casa de batrani,,Dupa cum se vede stiu sa visez :)!!Dar uneori si visele iau o alta turnu
ra care nu depinde de noi ....
 De data asta imi fac calculele pe planul de afaceri si voi avea nevoie si de o finantare nu
de credit nu vreau sa aud am platit aproape un miliard in 2 ani de zile si sincer mi-a
pierit cheful ...
 Pozitiv gandind ,asa a fost sa fie si experientele astea imi vor folosi mai tarziu ,nu cred ca
tragand concluzi din greselile noastre ne facem rau ,chiar daca ne aducem aminte de trecut
ca sa nu le mai repatam .....invatam din tot si din greseli si din ce urmeaza si incercam sa
mergem mai departe ........deci de prin 2001 visez de una singura la multe si am facut destule
dar se stie ca in viata mai ai parte si de pierderi nu numai de castiguri ....Astea sunt deja
,,experienta de viata ,, si norocul meu a fost ca am reusit sa ajung inapoi la dorinta de a
visa si de a-mi transforma visele in dorinte .....vorba aia I'am back again....:))
 Cum spuneam ieri ,asta e anul lui TREBUIE si VREAU  ....:) O seara faina ,cui ii e frig
dau un ceai cu miere .....hmmm o fi efectul ceaiului sau o fi faptul ca a visa face bine la
suflet ??O seara faina va doresc tuturor si ,,vise ,,pline de culoare si daca se poate si un
pic de ,,magie,,.:):):)
http://youtu.be/XYLOAay_2MQ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu