duminică, 6 ianuarie 2013

CE E FERICIREA  ......

Voi stiti ce inseamna fericirea ,mi-ar place sa va aud definitiile,dar sti cum e toti avem
 definitiile noastre .Azi am fost fericita ,sti de ce am realizat ca defapt alergam dupa fericire
 si ea era aici linga mine ,e de fapt normalul plin de iubire fata de tot ce te inconjoara ...
Voi slabi anul asta :)............am inceput deja am slabit cam 2 kg,si azi am mers cam 5 km..
 Mi-a facut bine ,si ma simt ok.....mi-a adus aminte de tinerete cand faceam acelasi traseu si
de bucuria care o aveam atunci.
 Am o problema recunosc,nu prea imi place sa ma exteriorizez ,stiu sa iubesc si sa daruiesc ,ca
sa ajung sa iti destainui cele mai ascunse ganduri ale mele ,trebuie sa imi castigi increderea..
 Cand iubesc dau tot,si de cele mai multe ori am suferit din cauza asta ,dar am avut mereu o
frica de ridicol.,sunt o pudica poate chiar timida ,dar imi face deosebita placere sa exprim
bucuria de a sti ,,de toate pentru toti,,Daca vei reusi sa imi fi prieten ,imi vei ramane asa mult
timp...de fata cu tine voi fi exuberanta ,directa ,voi sti sa ascult si sa ma destainui...
Paradoxal ,NU?O timida care in cercurile cunoscute e mai tot timpul volubila si dechisa.
Parinti mei nu mai sunt de mult ,dar am impresia ca de undeva de sus imi vegheaza drumul.
Am avut momente in care am iubit dar trebuie sa recunosc ca m-am si ascuns de dragoste .
Stiu ca de multe ori ,am fost imposibila ,am luptat sa redevin persoana aceea blanda si mai
buna .
Am inteles ca nu se mai putea sa raman intr-un loc si am hotarat ca in 2013 voi fi fericita si
da voi iubi...dar in felul meu ,cu daruire si discretie cu dorinta de a darui dar vreau sa si
primesc inapoi .Imi doresc sa ajung sa fiu cat de relaxata pot voi ajunge la starea aia de
liniste ....acum anul asta...
Iert greu dar am inteles ca mai bine plec......si incerc sa iert ,eu sunt facuta sa impart BINE
si ZAMBETE si GANDURI FRUMOASE....asta si aici trebuie sa raman...
Mi-am mai fixat si altele ,dar imi voi face pe maine si lista celorlate lucruri...Voi incerca sa
traiesc in asa fel incat fericirea sa ajunga sa fie o stare permanenta in viata mea...
Am inceput deja culegerea datelor pentru planul de afaceri :)...Precum se vede va fac
partasi la recastigarea linisti in viata mea ...A fost cam greu sa ma destainui.....dar uite
inchei cu melodia STAND BY ME ,asta doar daca ai curaj sa ajungi la FERICIRE sa o
construim noi toti impreuna,sa ma iubesti asa cum sunt ,acum si aici ,nu mai vreau sa ma
sacrific ,caut firescul din toate partile ....I PUP YOU ALLS!!!!:):):) si nu uitati sa iubiti...
si cerul si marea si munti si soarele si apa si mai mult decat orice iubiti-va pe voi si pe cei
dragi voua .........IUBITI si DARUITI.....iubire ...
Cu drag Moni

http://youtu.be/NADyiuOPflw





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu