luni, 14 ianuarie 2013



AM VISAT LA SOARE, SI A FOST CAPRI :):):)

  Buna Dimineata !!

 Cum spuneam si alta data cand vreau ceva atunci ,fac....ma dai afara pe usa intru pe geam da,stiu uni vor spune ,prea multa atitudine strica ....cateodata obosesc si eu ,deci ,,cineva,,m-a,,etichetat ,,bine sunt o imprevizibila ..Tocmai am   revenit in ,,hainele mele,,...
 Sti sentimentul ca trebuie sa schimbi ceva te motiveaza cel mai bine ,si atunci te mai intorci la un vis ,,implinit,, si spui uite se poate ,si acela e visul tau ,mobilizeaza-te si gataa...
 Nimeni nu a spus ca va fi usor ...pentru orice trebuie mai intai sa visezi si apoi sa te mobili-
zezi.Asta e prologul,ma mai apuca din cand in cand si sa gandesc cu voce tare ,si de data
asta se imprima in ,,alb si negru,,
 Acu gata ,hai la treaba ,ti-ai spus vreo data uite acolo vreau sa ajung ?Eu da, de multe ori
mi-am dorit ,si pina la urma s-a implinit ....Deci mi-am dorit sa vad Pompeiul si am vazut
Capri si Napoli ,au venit impreuna toate 3 la ,,oferta,,:)...Totul e sa visezi BIG ..
 Dupa aventura Napoli cum eram in apropiere am hotarat ca ar fi bine sa valorific pozitia
aproape de Capri...Cine nu a auzit de Capri ,o insula exclusivista plina de soare cu tempe
raturi suportabile si in perioada de canicula .Numele Capri vine de la romani si are origine
greaca .In trecut locuitori traiau din cresterea animalelor ,agricultura nu era o optiune si
sti de ce,nu au decat stanca si putin teren cultivabil.Acum e cea mai cautata statiune pt
peisajul superb,ofera discretie si un peisaj care iti mangaie sufletul si iti ofera linistite :)
 Sti am  fost reticienta ,am zis ,,nu-i de mine Capri-ul, e pentru cei cu bani ,,ce sa caut eu
acolo si pana la urma a fost una din cele mai frumoase experiente .Turismul dupa mine e
cea mai profitabila indeletnicire ,desigur ca pina la urma si atrizani locului in plus tot ce
tine de reclama si publicitatea insulei ....deci industri adiacente turismului...
 Situata in Golful Napoli ,din portul Napoli cu
 Aliscaful (un fel de cursa pe apa gen autocar)
in cca 1 ora ajungi sa vezi Capri.Insula e plina
de grote si stanci cioplite de apa si vant
fiind de origine calcaroasa ,au fost usor de
 modelat ,sunt superbe ... Pe insula poti sa urci
din port ,cu un funicular un fel de tramvai pe sine ,
eu am urcat pe jos ,am aflat de existenta lui de
abia dupa ce am ajuns sus .Mi-am spus ei lasa
ca nu o fi chiar asa de greu sa urci...mama draga ,
ce am urcat incet pe stradute pavate cu piatra
inguste ,si din loc in loc cate o vila cu intrare
minuscula ,cu tufe de flori cu un colorit superb
 Cand ajungi sus te inconjoara piatete ,cu magazine
 pline de chilipiruri ,pe mine m-a
surprins placut furnicarul pe care il gasesti acolo.
Am intrat intr-o parfumerie ,acolo intr-o
camaruta mica erau tot felul de sapunuri ,esente
pentru sapunuri,esente de parfum ,nu am fost intr-un grup organizat ,dar au fost foarte draguti
 aratandu-ne celor care doream inclusiv atelierul in care se lucrau esentele si mai apoi sala
unde se prelucrau iesind apoi produs finit .A fost o experienta ,cladirile sunt in gen maur insula
 situindu-se in calea tuturor,deci fiind o zona climatica cu vanturi si ploi si soare ........maur sa fie ..
Mult alb,hoteluri cocotate pe cate o stanca ,vile exclusiviste pe care le observi doar
daca esti foarte atenta ,un parc dragut ....si terase la care m-am oprit sa iau macar
pranzul ...Si am macat chiar bine ,si chiar daca era,, acolo,,pretul a fost ok ,comparativ
cu serviciile oferite ....Am mancat un antreu ,,proschiuto e melone ,,in traducere
pepene galben cu sunca ,si niste niste paste carbonara la felul 2 ,o sticla de apa
si un capuccino :).A fost mai mult decat suficent si cu bacsis cu tot am lasat cam 17 E
 Regeste am mancat ...acuma de ce sa nu recunosc ca am asteptat cu ,,grija,, nota
de plata ......am mai stat ceva si apoi am luat-o la pas ca sa fac si cumparaturi ,am
luat bartari frumoase din coral sau turcoaz ...fetele mele au fost placut surprinse
albastrul lor se aseamana cu culoarea mari,a si sa nu uit ,am batut la pas tot ce se putea
,dar pentru doar 11E am facut
turul insulei cu un vas...am fost doar 20 de persoane si ne-au purtat aratandu-ne
toate atractiile ,grote si locuri importante pentru istoria insulei ...Verde alb si albastru
cat cuprinde :))Daca vrei sa pleci linistit iti recomand cu caldura daca esti la
Napoli sau Sorneto sa nu ratezi  o frumusete de insula care iti va dezvalui tot doar
sa vrei sa o cunosti...Sa nu faci greseala sa crezi ca, Capri nu e pentru tine ,Capri
te asteapta, e aceiasi pentru TOTI .....:):):)Vant din pupa si nu uita sa visezi :):):)!!
Am lasat multe de care nu v-am spus ...dar cred ca cel mai bine e sa o descoperiti
voi ........si nu uitati ,,zambiti,visati,iubiti si cel mai important TRAITI ....,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu