marți, 19 februarie 2013


     Va fac cu mana si ma intreb,mai are sens sa scriu ???


Cum si de ce m-am apucat sa scriu pe BLOG,simplu ca sa nu mai umplu plicurile goale cu
ganduri si idei,imi face bine sa scriu.Ce sa zic,mi-a cam pierit cheful,am o chestie care ma
roade si am sa ajung sa ii dau de cap....Toata viata mea s-a intors cu fundul in sus ceva
ani mai inainte si de acolo ,busola o ia cand spre SUD cand spre NORD.Sti impresia aia
cand o iei la pas si din nou te trezesti de unde ai plecat??Cica e vremea schimbari,da dar
acum e vorba de o schimbare radicala ....si nu pot spune ca m-am schimbat  ,ci doar
mi-am adus aminte care e rostul meu pe pamant...O sa spui,ete' si la asta ,iar ne scrie o
chestie motivationala....gresit ,nu am nici chef nici felling.Azi scriu ce vad de ceva vreme
incoace,si cred ca o simtim toti ,poate mai sunt CATIVA  multumiti care o duc mai roz,
dar nu-i nimic,eu una nu ii invidiez.Stau si ma gandesc ,oare ce e mai important pentru noi
,pentru E-ul fiecaruia ,cum sau ce am facut in viata !Am impresia ca nu mai conteaza decat
 reusita indiferent prin ce mijloace ,ne ridicam si calcam in picioare TOT,simtiri ,principi si
 invataminte ,avem impresia toti ca detinem adevarul absolut si ne doare in cot ca la 2 pasi
 de noi sta un OM care in ziua de ieri nu a mai avut bani de paine,sau ca altul nu si-a luat
 medicatia de luni de zile pentru ca nu ii ajunge sa platesca lumina...
Ne doare la basca de ceilalti......acum primeaza dictatura egoismului a barfei si a ,,uite si la
 ala a pierdut tot,nu-i nimic ca merita ,,Unde dracului am pierdut pe drum si farama aia de
umanitate care ne mai ramasese ....Zic ca ar fi bine ca din cand in cand sa ne mai uitam si
dincolo de problemele noastre ,si sa nu mai ne intereseze numai EU SI FAMILIA ca
etnitate ,sa ne intereseze mai mult si cel de linga NOI.Ne trezim tarziu de tot ,cand se mai\
 intampla o tragedie ,cand se intampla celor care ne sunt aproape.
Nu mai stim sa mangaiem cu o VORBA BUNA,sa zambim si sa stergem o lacrima ,sa ne
rupem de problemele noastre lumesti sa intindem o mana , celor care au nevoie ca de aer de
ajutor ..Stiam cum se traieste si inainte ,cine ma cunoaste stie cum gandeam si cum gandesc
chiar si azi cand am si eu crede-ma un munte de probleme ,dar gasesc putere si vointa sa
nu uit si de ceilalti.Lasati-l dracului de individualism si egoism ,treziti-va ca ajungem niste
roboti pusi doar pe capataiala fara sentimente ,setati pe ,,HAI SA FACEM BANI,, si nu
imi pasa decat de mine !!!Eu am avut noroc de oameni minunati linga mine si sincer nu stiu
cum pot sa le multumesc in viata asta ....da cred ca felul meu de a fi a atras atata lume
prin preajma mea ...Nu sunt deloc sictirita de probleme,nu m-a impins sa scriu nimic din ceea
ce ,mi sa intamplat mie ci doar asta se vede acum prin ochelari mei .....si spun drept mi-e
frica ca ne dezumanizam pe zi ce trece cuprinsi de dramele care le traim uitand ca si asta
asa cum e ,este viata ,cu rele dar si cu bune .....pentru ca a fi alaturi cuiva nu inseamna
intodeauna,,bani,,mai inseamna multe alte lucruri de care se pare ca multi dintre noi au uitat..
Bag de seama ca azi e mai simplu sa fi un <<OM EGOIST>> decat un <<OM BUN>>.
 Nimic din ce face bine unui suflet zguduit sau plin de durere nu costa ,aduceti-va aminte
 sa fiti OAMENI ...:)Nici o multumire sufletesca nu se compara cu zambetul pe fata celui
care cu 5 minute inainte avea fata plina de lacrimi ,sau gandurile risipite aiurea intre sute de
probleme pe care din pacate le avem aproape TOTI...La plecare ,in urma noastra va
ramane doar atat ,suma faptelor bune sau rele care le-am facut pe parcursul vieti noastre .
 Am auzit o melodie azi ,si mi-am gasit puterea sa scriu despre asta .Ca de obicei cand
scriu o fac dintr-o singura bucata fara sa schimb prea mult ,imi curg ideiile si azi a fost
ziua lui :NU UITA ROMANE SA FI BUN!!!MULTUMESC !Jokai Mor parca avea o
nuvela ,,FII BUN PINA LA MOARTE !!,,
  Melodia care o postez vi-o dedic voua tuturor care nu ati uitat ca oferind bunatate nu
doare ,si puteti spune si voi ca in cantec HERE I WAS !!!!!
 O viata plina de soare ,ganduri bune si impliniri !!!!NU UITATI SA IUBITI IN TOATE
FELURILE POSIBILE !!I PUP YOU ALL'S!


http://www.youtube.com/watch?v=i41qWJ6QjPI&feature=share

PS.Pentru maine va pregatesc altceva ,promit !:):):)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu