duminică, 3 martie 2013


Gata e oficial ,a venit primavara !

  Iar ma apuc sa gandesc ,ascult muzica si cuget ......doar asta facem toti
mare branza ...Are si ganditul asta rostul lui,deci a venit gata e OFICIAL
e primavara ,si trebuie sa spun ca iarna asta mi-a zburat intre dorinta de
a merge mai departe si dorinta de a privi lucrurile altfel...Eu zic ca am
reusit,sti ce nu voi putea schimba niciodata ,sa IMI PESE de cei de linga mine.Am mai trecut o iarna ,am mai cunoscut alti oameni pe multi i-am inteles eu,alti m-au catologat aiurea ,dar am capatat intelepciunea sa nu
ma mai intreseze atat de mult sa imi explic ,gesturile crezul sau reactiile.
  Cica reclama e sufletul comertului ,si atunci ce sa fac ?Sa tot arunc in
jur cu felul meu de a fi ,gata asta sunt din cate am spus si am facut ,trageti
concluzi..Nu poci' sa dau falseturi de dragul nimanui ,nici sa joc teatru 'eftin
ca sa dea bine,nu te periez ca nu-mi place doar inainte de a merge in oras
ca sa faci impresie TU....Ieri sau alaltaieri un DOMN foarte bine situat
cica, mi-a zis ca nu am NOROC pentru ca sunt rea ....Ei domnule draga io
doar atat iti zic ,sa dea DZEU sa o intalnesti pe aia care ti-a arata ce
inseamna REA :))),da cum ziceam ma bucur ,,mestere,, ca nu ne-am
potrivit ,prea s-au obisnuit,, tati,, sa le cada in limba una dupa alta toate
reprezentatele sexului frumos.Si asta e adevarat ca daca cauti ceva trebuie
musai sa gasesti ce te complecteaza ....si fara tagada i-am urat lui nenea
cu bani,masini si celelalte DRUM BUN si Multumesc ca nu ne potrivim:)
Vezi ce inseamna sa nu poti juca teatru,basca dupa ce mi-a zis <<Nu ne
potrivim,nu esti genul meu :)) >>,mi-a trimis sms sa imi spuna ca trebuia sa
il cuceresc ,si ca ma adora  :)))Noah ,DOMNU' meu ,mai asteapta o tura
ca sigur nu esti tu sufletul meu pereche ....Si asa am inceput primavara :))
...primul martisor l-am primit de la un prieten si o gramada de telefoane de
 felicitare de la cei aflati departe ...oricum PRIMAVARA mea a inceput bine
,sti de ce ?Nu sunt eu ultima ,,clatinata,, la cap de pe planeta :))Scriu
si ma gandesc cum poti fi indragostit de vocea cuiva ,care e calda, cica si de
 felul a fi al cuiva incat sa spui 5 zile la rand ca iubesti pe cineva pe care nu l-ai
vazut si dupa aia, sa ii spui  ca nu e genul tau ,patetic zau ...Urate vremuri
traim ,cand a FI se numara in masini si numarul bacnotelor din portofel
in ,,cine mis' eu,, si in directive de cum ar trebui sa se poarte o femeie
sau un barbat ..Stiu ca exista anumite cercuri in care se discuta serios
metode de abordare si cucerire ,fals stimabililor de vreo 6 luni tot am
,,studiat,, oferta si cam toti spun aceleasi fraze ,unde ati uitat domnilor
ca nici un individ nu seamana cu altul si nici o femeie nu e la fel cu alta.
Aveti si avem dreptul sa alegem si sa refuzam dupa cum ne vine noua
bine ,dar nu cred ca e bine sa te joci cu asteptarile cuiva ,nici macar cu
sufletul lui ...De ce sa fi jignit in amorul propriu cand cineva iti spune
ca nu esti ceea ce spera, fizic ?Morala ,nenea de mai sus era unul la
care i-am spus eu cu ceva timp inainte ca nu cred ca ne potrivim la felul 
de a fi si a vrut sa ma pedepsesca .........fleosc :):):)!Nenea ,uite cum sta
treaba, eram in documentare ....nu te supara ,da eu sunt de moda ,,veche,,
cu ganduri de vremuri noi,adicatelea m-am schimbat si vreau sa iubesc VIATA
orice si pe oricine ,da nu accept mojici chiar daca sunt plini de bani ....
Si ca sa fie mai clar ....iubesc o floare,culorile curcubeului,magia unui
cantec ,zambetul pe fata oamenilor si platesc cu dobanda pentru fiecare
vorba buna pe care o primesc in dar ....Ce sa zic buna treaba asta cu
sacul si peticul..si am auzit ca se fac si bani frumosi daaaaa la ce iti auzi
pe acolo ,iti vine sa fugi ....o sugestie am daca se poate ,reveniti dragilor
cu picoarele pe pamant si schimbati repertoriul ,cam scartie zau :))
consiliati-va  clienti sa fie ei ,ca asta e cel mai important ....
 Va tzuc ,si va doresc ca iubirea sa va stea alaturi pe drumurile voastre ,
va fac din manuta si va urez soare ,ganduri bune si o primavara cum nu
a mai fost alta .....cu flori multe flori si zambete de copii....!I pup you
all's!Pentru azi ajunge ,ca deja am spus prea mult .....:))






    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu