miercuri, 13 februarie 2013



   MORALA



   Ca sunt FEMEIE e indubitabil .Ca sunt ,,idioata,,pe care nu o inteleg
   multi si asta am inteles . Ce nu inteleg  ,de ce bunatatea te transforma
   in ochi multora in ,,idiot,,notoriu sau esti asociat cu un cretin notoriu ....a nu se
   intelege ,,crestin,, aia se mananca cu altceva ....De fapt si a fi ,,cretin,,e o secta
   mai aparte in ochi multora ....Tocmai m-am plictisit de cei care nu inteleg si de
   oportunisti convinsi ca cararea pe care merg ei e cea mai buna ,am  destule
   calitati ca si defecte dar sincer ,din cand in cand sufar de miopie si nu inteleg
   daca e treaba   cuiva sau nu sa ma ajute sa scap un tren care este  important
   pentru viata mea   sau sa nu spun nimic cand cineva imi pune piedica calcandu-ma
   si pe mana ca   rasplata ca mi-am gasit timp sa il inteleg si sa ii deschid ochi  
   spre alte orizonturi.Nu toti suntem la fel si nu toti PUTEM sau VREM sa fim
    oportunisti...
   NB.Pe adresa mea de facebook am o fraza care ma caracterizeaza ....
   ,,AM cel mai mare defect ,cred ca toata lumea care ma intalneste imi vrea binele!!,,
   Pentru cei cu gramatica si DEX-ul in mana ,da am cacofonie in text ,si e bine pusa
   in opera fara virgula si studiata ,mie pe zi ce trece mi se face mai mare sila sa vad
   cum se impute atmosfera si uni ar face orice ,chiar orice sa CREASCA sa se ridice
   si sa PROSPERE.La cat mai multe ,,succesuri,,stimabililor ,chiar si asa raman la
   aceiasi idee,pe mine ma caracterizeaza ,,cretinismul bunatati ,, si iaca nu vreau sa
   ma schimb,oricum !!!Copiati-o si asta pe alte bloguri si traduceti-o in alte eseuri
   mai puneti si altceva si deveniti CINEVA ....drum lin in viata tuturor ....
   Parca pelinul era planta aia care lasa un gust amar de tot in gura ...amar de tot .....
   Ultima fraza e cu litere mari ca sa sara in ochi celor care inca din prea mult respect
   de sine nu au inteles mesajul ......
   CUGET DECI EXIST!pentru cei care copiaza si nu stiu sa se descurce altfel zic
   FI ORIGINAL ,NU FI O PALIDA COPIE A ALTCUIVA .....POLEIALA SE
   DUCE SI RAMANE DOAR ATAT ...tu.....RIDICA-TE SUS DAR NU CU
   ORICE PRET .....INCEARCA SA NU CALCI IN PICIOARE PE CEI CARE
   TI-AU OFERIT UN ZMBET ,O CLIPA,UN MINUT DE FERICIRE ,ZAU E
   PACAT SA STRICI ASA CEVA ,PENTRU O VICTORIE ILUZORIE  DE
   2 BANI SPERANTA ..... NUMAI BINE VA DORESC TUTUROR .......
   Ma inclin in fata D-nei de la Chirurgia Inimi zice foarte bine ce zice dar imi
   permit  sa spun doar atat ,nu toate femeile sunt ,,femei,, si nu ma refer
   la modul anatomic vorbind!!!


  
 




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu