sâmbătă, 6 aprilie 2013

           




Sssstttt e liniste !!!!

   Stau si ma gandesc ,ca din cand in cand mai gandesc ,chiar
daca mai uit cate un I sau il las intentioat afara ,ca sa jubileze
si ,,super oamenii,, ca am lipsit de la articolul hotarat ....:))
  Ei dar asta e ,in viata e mai bine sa pari prost ,se traieste mai
usor ,nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimic.Sa faci cum
vrei si cum te taie capul,daca esti vizionar ,devi ,,paranoic,,
daca stai si analizezi sa intelegi fenomenul esti prea incet ,cu
ceva timp inainte o ,,DOAMNA,, a vrut sa faca pe bunul sama-
ritean ,dar nu prea I-a reusit!Ce fac ,,bani,, nemunciti din om
te fac sa inseli sa intri in jocuri care nu merita timpul si efortul
si nimeni nu e vinovat de rezultat....Intr-un haos total doar cei
care il ,,joaca ,, de mult timp ii stiu regurile ...Nu stiu de ce am
sperat ca daca esti TU atunci ai sanse sa reusesti in viata .
 Wrong ,inca o data in spatele unei mutre spasite si a absolut
tuturor mastilor posibile de adoptat sa pui mana pe ,,pot,,
se joaca .Haotica lupta ,haotica viata ,stai si te intrebi ca adeva
rata intelegere a vieti vine din CE sau de la CINE esti ....
  Ori esti prost ori te fac alti sa pari,opurtunistii sunt oameni
zilei ,ei bine cu toate astea ma bucur din tot sufletul ca m-au
scos alti din joc ,si te miri cine ,oameni care spun ca au o
verticalitate ,un tel de a fi exemplu pentru uni ,oameni carora
le-ai oferit incredere dar care ti-au vandut-o fara nici o remus
care pentru tortul cu cireasa in mijloc !Nu vreau sa par
nerecunoascatoare ,am spus de 1000 de ori in ultimul an ca
linistea si inteligenta nu se cumpara pe bani,ca efortul sa fi
un simplu om,fara brizbrizuri agatate ca sa dea bine in ochi
cuiva oboseste mai rau,ca daca nu strigi in gura mare ,sti ca
cel mai mare cadou pe care ti la oferit tie viata e ca ai redeve
nit omul pe care il stiai capabil sa realizeze si in timpurile
astea ce isi propune fara sa stea la,,mila,, unuia si altuia .
 A sti ca profiti de ,,bunatatea,, cuiva care vrea sa faca un bine
cand cu siguranta sunt alti care o duc de mii de ori mai rau ca
tine e mizerabil si degradant...Sa fi cu Dumnezeu in gura si
prin fapte sa demonstrezi contrariul ,cred ca e josnic si urat,dar sa sti ca omul pe care ,,chipurile,, vrei sa il ajuti chiar
ti-a oferit increderea facandu-te partas la problemele lui si pe
tine sa te doara la basca ,ei atunci poti sa fi ,,crème a la crème ,,
pentru mine,sa te cheme cum vrea si sa fi sotia/sotul nu stiu cui ,prefer sa spun ca nu te cunosc ,oricum tu nu ai inteles nimic din ceea ce sunt eu chiar daca mi-ai aruncat in fata necesitatea de a face cat mai repede rost de o suma de bani ca sa  nu ajung sa dorm pe strada .Sti ce mi-ai demonstrat ,ca
sunt un om puternic ca nu ma atrag atat de mult pozitiile sociale incat sa abdic de la orice principi,ca bijuteriile de aur
 cu smarald sau fara nu au sa ma faca sa devin mai multumita cu viata pe care o duc ....Atunci cand ,dupa ce ai inchis usa si incepi sa barfesti

tot ce misca ,de la parinti la ultima persoana pe care ai ajutat-o
in fel si chip ca sa rezolve ceva ,nu te poti numi altfel decat
profitor sau oportunist.....GIVE and GO ....e cu totul altceva e
un altfel de concept ,si tie cea/cel cu DEX-ul in mana si cu
smecheria ca fel de a trece prin viata ,iti e cu totul strain ....:)
Cand convoci un ,,metting,,care in traducere inseamna sedinta
intalnire ,cand nu te intereseaza capacitatea intelectuala a nimanui ci doar sa demonstrezi ca esti deasupra la,, gramatica,,
ei ai o problema mare parerea mea e ceva de genul ,,cultului
de personalitate,, si aia e o deviatie crunta de personalitate....
Da cine sunt eu sa pun etichete ?....E bine ca a iesit soarele si
ca ,,iesirea,, mea din criza nu trebuie sa depinda de TINE ,ci
de MINE.....Sunt destui care stiu despre ce vorbesc eu  le
multumesc parintilor mei care mi-au dat cel mai elementar
atribut al fiintei umane ,bunul simt si sinceritatea in rest
timpurile au mai taiat din asperitati dar am fost eu care am
tras pentru fiecare pas gresit ,nu m-am ascuns in spatele  nimanui si nici nu am profitat bunavointa nimanui
ascunzand adevarul.....numai ca sa am masina aia ,sau casa
sau orice altceva ....spus din gura totul pare foarte usor ,mai
greu e cu fapta !!!!:))E trist sa vezi ca unii si-ar vinde si sufle-
tul pentru pozitia sociala ....si tocmai aia merg cu D-zeu inainte.
 :):):) EU stiu un singur lucru .....e bine ca POT pentru ca VREAU....
 Va fac din manuta si va multumesc pentru sprijin celor care cu
adevarat mi-ati fost alaturi si multumesc si celor cu dex-ul in
mana si cu sufletul in portofel,sa spui ca ,,intelegi,, miracolele
universului si sa joci doar un nenorocit de rol ...........
 Multa sanatate ,si oameni cu suflet frumos prin jur :):):)
Cineva a postat un text din care eu am extras doar o bucata si
va las pe voi sa vedeti ca il lumea asta jubileaza cei care sunt
pe principiul ,,scopul scuza mijloacele ,,:

 ,,si este soiul cel mai amarnic de saracie in mijlocul bogatiilor
lor,furia sau invidia multimi ,arma ucigatoare impotriva celor
mai buni,i-a lovit pe neasteptate ,ca un trasnet venit dintr-o
data care atunci cand loveste face sa se cutremure si vecinatati
le,,;) I pup YOU all's !Liber la corectare ! Eu zic asa e bine sa sti cine esti
si cati bani valorezi :):):)







   

       
        



    



     
  

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu