vineri, 19 aprilie 2013





  Scrisoare pentru tine !
  

 Uite azi iti scriu ,o altfel de scrisoare
 Cum ,de pot sa iti scriu iar?
 Pentru ca azi mai mult ca ieri ,imi e dor ,
 Mi-e dor de mine,dar cel mai tare imi e
 Dor de noi......
 Daca ai putea ,ai fugi asa vreo 5 minute
 cu mine pina la capatul pamantului meu..
 Crede-ma ca ar dura doar 10 min din
 Fericirea mea si vreo 5 din fericirile tale
 Dar, acolo departe ,mi-as umple plamani
 Ca sa-mi ajunga vre-o 2 ani, nu o vesnicie!


 Nu mi-e frica sa iubesc ,si nimeni nu stie
 mai bine ca tine ,,,
 Dar I-am lasat pe toti sa creada ca undeva
 la capatul de sus al lumii mele ,acolo
 aproape de tine ,mi-am pierdut bucuria
 de a iubi ...si atat de bine mi-am jucat
 rolul .......ca la un moment dat ,am crezut
 si eu ca nu mai pot...

 Doamne si cum stiu sa iubesc oamenii
 si florile si copacul care a rasarit de
 nicaieri ...
 Pe linga toate relele ,mi-a murit si artarul
 din fata ferestrei,m-am trezit dupa 2 zile
 de la trecerea furtunii..
 Am crezut ca m-I la taiat cineva ,doar
 vantul a fost de vina ,atat I-a fost dat sa
 traiasca ....

 E plin de viorele in primavara asta si
 soarele a reusit sa invinga iarna ...
 Cineva m-a intrebat :
 E o alta dimineata in alta viata ?
 Sti ce I-am raspuns ?NU !
 E o alta dimineata in aceiasi viata!
 O viata ,mai goala cu vre-o 3 copaci
 Doi ani de zile ,si o dragoste mare pe
 Care am crezut-o ,pierduta acolo ,
 Aproape de stele .......

 Cand iti va fi DOR ,intoarce capul
 peste umarul drept si am sa-ti zambesc
 Cat stiu eu de frumos ,nu uita  !
 Sa trimiti  din ,
 Cand in cand cate o buburuza sa imi
 spuna ca maine va fi soare ,si ca-mi zambesti!
 Ca ,cele 15 minute de fericiri au devenit

 EFEMERE!
 Cel putin pentru TINE ...



Multumesc !:)

http://youtu.be/2TL90rxt9bo



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu