vineri, 12 aprilie 2013




   RESET.........sau punct si de la capat????


  Azi ,am o gramda de intrebari in minte ,si le scriu pe o
foaie sa le tin minte .Nu sufar de Alzhaimer ,doar de o
lehamite ce ma face sa nu mai imi doresc nimic.
 De ce ?De aia!Daca vreau ,,ceva,, bag seama ca vreau
prea multe ,daca nu vreau nimic nu inseamna ca nu as
vrea ,inseamna ca imi e prea greu sa mai <<VREAU>>
M-am plictisit de serpentine,m-am plictisit de atatea
vise aruncate in ,,vant,, si furate de alti!:)
 Nu sunt zeu,ei si ce ,am facut bine ,si la ce mi-a folosit
nu m-a interesat culoarea pieli sau limba vorbita ,da
nu am avut nici un interes ,si gata .......punct ca asa nu
merge nu esti inteles !Si atunci cum sa fac ,,dragilor,,
ca eu nu am tipar trasat ,e asa cum imi vine mie ....
A nu intodeauna am ,,facut,, dupa reguli ,intodeauna
am cautat cea mai simpla cale catre regurile mele ,si
atunci acum de ce nu mai POT??De ce ma doare cand
sunt pusa la colt ,pentru ca mi-a dat ,,D-zeu,, de dus
ceva ,cand m-I se spune ,nu ai dreptul pentru ca nu ai
toate ,,razele,,la tine ...sti cum e sa ti se spuna ,nu
corespunzi pentru ca ,nu ai 30 de ani,sau nu ai parul
prea bogat ,sau pe fata ta se vede preocuparea pentru
ziua de maine .Fratilor ,nu contest ca toti avem proble-
me dar nu toti putem sa ne doara la 2 m dincolo de noi
de problemele ,,nostre,, sau a altora...Ma tot intreb cum
Granita intre sanatate mentala si nebunie e asa ca un
fir rosu intre bine si rau iar echilibrul e ceva intre ele..
De ce ,NU STIU sa cer .......pentru ca toata viata am
FACUT si nu prea am cerut .Pur si simplu nu stiu de
unde sa ma ,,adun,, si cu ce sa merg mai departe ....
Cred in mine ,dar am obosit sa o iau mereu de la inceput
nu imi plac schimbarile bruste,imi place diversitatea si
nu prea mai am incredere in povesti cu zane !Mi-e sila
de atata bine ......Am 49 de ani anul asta ,nu ma simt de
atatia ,gandesc zic eu destul ,,bine,, am felul meu de a
vedea lucrurile si am incercat fara rezultat sa devin din
buna ,rea....Am incercat sa urasc ,da nu merge ,da stiu
viata e scurta ,este si va fi doar ca ,cu optimismul meu si
gandirea pozitiva ,lucrurile stau ...Eu ma misc incet
inainte si sper ca lumea sa nu mai fie la fel de rea cum
am simtit-o ultima oara si spiritul junglei sa nu ne mai
anime pe toti.....A venit primavara ,da a venit au
inviat si mustele nu numai fluturii si uite asa e de cand
lumea si frumusete si lucruri ascunse si miniciuni si
multe minciuni si foarte multa masinatiune ca sa iti
atingi scopurile .........adica o sa ma ia ,,DRACU,, daca
vreau sa iubesc cum vreau EU?Sau o sa imi rup gatul
ca nu inteleg sa fac ce imi spun alti ???Posibil dar e
gatul meu fratilor si cu mine si EU doar soarta se joaca
asa ca .......anuntati-ma cand ati inteles ca oricata
frica are un om de esec ,vine un moment la care nu mai
vrea sa accepte sa fie FOLOSIT chiar daca premiul
dupa ar fi un bine ca in povesti ,iubeste-ma pentru ce
sunt ,iubeste-ma pentru ca pot sa ma scutur de praf ,
iubeste-ma pina mai ai pe cine ....dupa va fi ceva mai
greu ....Iubirea si intelegerea vine atunci cand ai inteles
ca nu trebuie sa schimbi pe nimeni dupa chipul si ase-
manarea ta ,ci trebuie sa il iubesti asa cum e ,poti bine
nu poti,nu te supara si nu forta nota ca sa iti primesti
premiul........te vei trezi exact de unde ai plecat .....
 Cam atat mi-a trecut prin minte , demn de pus pe tapet
negru pe alb.... pentru ochi vostri ,restul sunt
niste prostii mai mari ca cele de mai sus....Va doresc 
viata plina de culori si de norocul de a avea doar oameni
buni prin jur !!!
  Cu drag ,pentru voi toti cu un zambet cald pe fata !

  I pup YOU all's!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu