luni, 4 martie 2013




    AZI VORBIM DE POLITICA ,
    SI DE PSEUDONIME  !!!

       Cineva mi-a spus zilele trecute ca ,nu fac bine fiindca
am pus ,,pseudonim,,la pagina de Facebook...Am ras si am
intrebat ,DE CE!E poza mea acolo si apoi e asa de simplu
sa furi o poza si sa faci o pagina.Contul meu de email e
vechi de cand lumea .E al meu si e smecher tocmai pentru
ca asa mi-am dorit.Am cont si pe numele meu adevarat si
acolo tin legatura cu clienti de afaceri.Ca am trimis contul
de email cel personal sau altora pe cel de firma ,nu stiu ce
mai conteaza .Imi aduc aminte de patania unui student care
a aplicat CV-uri cu numelele lui ,la care nu ia raspuns nime-
ni iar cele trimise cu pseudonim au dat roade de zbarniau
telefoanele,cum imi caut ceva de lucru ,am crezut ca ma va
lovi si pe mine acelasi noroc :).Politica deci ,acum cativa
ani am inteles ca vrei nu vrei tot trebuie sa faci politica ,ca
pasivitatea nu aduce nimic bun,ca sa dai cu pumnul in masa
face bine chiar daca stergi din agenda multe nume de asa
zis prieteni.Cred ca in lucrurile care ne schimba noua felul
de a FI,noi trebuie sa luam atitudine si sa mai terminam cu
nu ma bag ,nu ma amestec!Proiectul la ordinea zilei e
,,SCHENGEN,, stiu ca numele va induce in ,,ororare,, da nus
din tara lui Gheote si nu am sincer nimic cu nimeni .Ce ma
doare e ca iar trebuie sa platim oalele sparte ale altora si iar
ne spune ,,cineva ,, din Europa ,mai stai o tura?Eu sunt
romanca din Romania si ma cam doare sa vad ca iar ne arunca
UE la cos asa cum ii vine .Tanti Merkel a ajuns ea la concluzie
ca nu meritam.Eu am zis demult ca nu eram pregatiti de UE da
de prin 2007 am cam cotizat greu la bugetul uniuni,acum dupa
ce alti s-au folosit de ei ca noi nu prea am avut ,,timp,,sa facem
proiecte sa atragem macar atat cat am dat ...:)Ei acuma si eu as
vrea idealul,nu, as vrea ca si noi sa avem acelasi statut ca si
ceilalti jucatori de pe piata .Sa nu mai fim cotati ca second
citizen,si sa avem si noi aceleasi drepturi pe piata muncii.
Ca si calitate morala si a lucrurilor pe care le stiu sa le fac
e sigur am scris mult in celelate postari de pe blog.astept cum s-ar
zice sa o iau de la inceput am nevoie cat mai repede de un nou start .
Intre timp ce astept ofertele sa ma si prezint ca sa nu mai fie
ceata locala ,numele meu e Monica Florina Ghemis ,zic eu ca
am ,,caracter,,multe ideei si multa dorinta de a reusi anul asta ....
Anul asta va fi anul meu ,trebuie si sigur voi incerca asta .
Sunt momente in viata cand iti cauti calea ,sunt momente in
care sti ca a ,,dormita,, nu ajuta la nimic :):):).Cum ziceam
I pup you all's !Haide-ti sa visam cat mai aproape de real si
sa ne transformam visele in realitate si sa ne castigam linistea,
productiv.
PS.Aviz amatorilor de fente giumbuslucuri si alte cele ,nu va
jucati cu mine bambilici ca nu imi place ,si s-ar putea sa va
treziti cu un refuz sau o scuza eleganta ,ca de mama a vrut ca
eu sa absolv cu brio ,,cursurile,, de cei 6 ani de acasa ,soarta a
vrut sa fac  ,,pionierat,,adica am fost prima generatie
care a absolvit cu brio cei 6 ani de acasa ,ca sa inceapa clasa 1la
6 ani si 2 luni!!!:):):)Si de atunci o tot tin asa din ,,pionierat,, in
,,pionierat ,,Vrei ceva imi arati imi dai directive iti spun daca stiu
cer explicati facem consultari si ii dam drumul ,cam asa vad eu o
colaborare ,pe date si fapte reale !;)ORICAND GATA PT.O
CAUZA NOBILA ,CHIAR DISPERATA ...PINA LA CAPAT !

Monica (ASTRID)Ghemis



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu