joi, 27 decembrie 2012

Timpul pierdut...

Ca multa lume , sunt un OM curios.Imi place sa STIU si atunci incerc
sa ma lamuresc ,intrand de multe ori in povesti care nu sunt ale mele doar ca sa mai
schimb ceva .Lumea e in continua schimbare la fel si noi ,ca sa ti pasul cu ea trebuie
sa fi puternic,maleabil si curios,Ceva gen 007,da fiindca titulatura aia e data hai sa-i
zicem 008.E acuma gata cu introducerea ,trebuie sa trecem mai departe si sa va spun
ca eu o statica care are vise s-a trezit acum ceva ani ca musai TREBUIE sa cunoasca
lumea .Si asa dai si programeaza trasee,zboruri,internet ,linii aeriene ,destinati.A trebuit
sa invat multe ,zau ca nu stiam nimic .
Pfoaii daca stiam ce ma asteapta ma apucam.....demult :).Asta e am avut un vis sa vad
ITALIA si am vazut-o .Am batut-o in lung si lat ,cu trenul,piciorul si autobuzul .Si am
cunoscut ,oameni si am intalnit situati .Am inmagazinat in creieras amintiri frumoase .
Si daca a fost ITALIA de ce sa nu fie si ISRAEL,UNGARIA si SPANIA :).
Asa si dupa am invatat ca daca vrei orice este posibil,m-am apucat de colindat si
Romania ,ca pe cuvant de onoare tara cu frumuseti ca ale noastre mai rar .Am avut
si aventuri ,cu capul in nori ,,uneori,,mai uit cate ceva pe undeva ...Aveam tot timpul
frica ca pe undeva voi rataci lucruri importante pentru mine ,gen telefon sau o valiza
printr-un aeroport sau cine stie un cadou pe care trebuia sa il dau, uitat pe o banca
intr-un parc...Cele mai mari emoti le aveam asteptandu-mi bagajele la aeroport imi
faceam tot felul de scenarii ,daca s-ar intampla sa raman fara ele ,cum ar fii...
Ma treceau toate transpiratiile ,lucru care imi mai ,,fura,,din bucuria calatoriei .Ei
acum aud ca e mai simplu ,se pare ca au mai fost uni care si-au uitat,,mintea,, pe undeva
ca mine si atunci cand si-au regasit-o au inventat ,,etichtele ,,de recuperare .In lumea asta
la 35 de secunde cineva isi pierde cheia si la 15 e disperat ca ,,cineva,, i-a ratacit bagajul.
Sistemul ala cu ,,etichete,, functiona de ceva timp in tari cu iz de ,,vacanta ,, cum ar fi
Germania,Elvetia (tipi aia cu vacuta mov),Austria si Italia .Romanul om tehnic s-a trezit si
el (o doamne si de s-ar trezi mai des si in mai multe domeni)ca e mult mai sigur sa iti
asiguri lucrurile care pentru tine sunt nu neaparat valoroase ca material ci au o valoare
sentimentala .Banal e sa le spunem ,,etichete ,, sa le spunem stickere care se lipesc
pe telefon , notebook ,chei sau orice altceva si in proportie de 90% se intorc inapoi la
posesor .Sistemul se numeste ,,BRINGMEBACK,, si vi-l recomand ,cu el
veti gusta din adrenalina ce v-o ofera cunoasterea unei tari sau al unui loc nou fara sa
aveti frica ca va veti pierde ,,amintirile,, sau bucati de timp ,pe care oricum ar fi
nimeni nu poate sa il mai aduca inapoi .Ca sa fiu sincera mi-ar fi fost de folos si mie daca
as fi putut sa il atasez ultimilor 2 ani din viata mea ,asa as fi recastigat tot timpul pierdut.
Dar precum stiti ,,timpul,, e o unitate care isi schimba variabila ,in trecut ,prezent si viitor.
Cu siguranta ca uni v-or spune ca am pierdut timpul ,eu spun ca in unele cazuri ,,timpul
pierdut,, il asociem cu ,,timpul regasiri,, un fel de ,,bringme back,, fara stickere .... e timpul
necesar pentru a te reasambla ,reinventa,REGASI...Am pierdut 2 ani dar am avut nevoie de
asta ....intr-un fel am avut aproape o gramada de lume care au jucat rolul de ,,bringme back,,
pentru MINE ,au fost punctele mele de reper ...Multumesc BRINGMEBACK.....vezi conceptul
pe care functionezi TU mi-a fost aplicat MIE spre a-mi ajuta la RECUPERARE .....Mai simpla
explicatie nici ca se putea !:)Cineva ,undeva ,spune-a :,,Pe mine ,mie, reda-ma !

Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu